Kedekutnya Aku

Hahahhaha.... Nih gambar ayam kat Kenny Rogers... Aku skang kan... Sedang berusaha untuk kurus....(Lama dah korang dengarkan)....so aku takde lah makan merapu sgt.... Makan tetap makan......hahahhaha

So... Ada satu sessi lunch nih...kengkawan makan kat KR ... So... Aku takkan nak dok luar kedai lak.....nanges lah aku gitu.... So instead of makan memacam.... Aku order ayam tuh jer..... No side dish..... Walaupon dalam hati ken main nak muffin KR kegemaran ku itu.... Dapat makan 2 3 ketul mesti heaven....hahhahha.....

Tapi leleh air liur jer lah tgk kan... Hahahha..... Air pon order air suam jer.... Sbb aku skang memang minum air kosong jer.... Kecuali dah payah sgt nak dapat air kosong( errr ada ke situasi gini?????) ... Atau minuman tuh nampak sgt lah menggiurkan... Dan ✗ dapat kat memana.... Hahhaahha.... :p


Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

Comments

Lyn Yusoff said…
makan ayam gak.. camne nak diet tu sid..
hehehee
ohbukan said…
alah, sy lupa tau nak ambik gambar kita sesama masa tu...rugi...
adenium said…
Lyn Yusof - protein diet Lyn... hehehe

Ohbukan - hmm kita kene gi makan situ lagik lah nampaknya nih mel.. hehe

Popular posts from this blog

Catatan Perjalanan : Perjalanan ke Beijing (I)

Catatan Perjalanan: #UKtrip2017 #Europetrip2017 - Amsterdam

aku dan lagu : MIMPI YANG SEMPURNA - peter pan