Bowling of bowling...

Bowling anjuran kelab kopi ofis aku....

Last year pon ada.... So kira tiap tahunnya aktiviti la

Last year tertutup...tahun nih terbuka... So lebih meriah lebih seronok...

Kali nih... Team aku johan lagik... Hehehhe... Untung team up ngan orang yang pandai main nih... Heheh... Ehh tahun lps team up ngan group lain pon johan jugak.... Hahahha....ayat bongkak.....

Ala... Apa nk bongkak.... Bukan dapat hadiah IPAD... Tapi seronok seronok....

Kalau kelab kopi buat.... Aku bleh join... Aku minat nak join... Aku join...

Kalau sesapa yang takleh join.... Yang ada komitmen. Lain... Takper... Kita join acara lain...atau join..... Di lain tahun.... Yang penting..... Jgn mencemuh usaha orang yang dah organise.....

Nih kang bila lah plak nak main bowling lagik nih.... Tahun depan lah kot heheh.... Skang aku dah sgt jarang nak gi membowling sesaja....hahahha....

Itu jer... Sekian....


Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

Comments

Popular posts from this blog

end 2008 @ sri ayuthia

kata-kata hikmah penyejuk hati sendiri

Catatan Perjalanan: #UKtrip2017 #Europetrip2017 - London