Minggu ini

Selamat hari isnin..... Semoga isnin kali ini adalah ceria daripada isnin yang terdahulu....hahaha

Hari ini aku cuti lagi atas sebab yang tertentu.... Ada jer sebab nya kan..... Mungkin sebab sgt penat...selepas 'weekend breakaway' yang memang memenatkan (alasan!!!!)... Sebab saya nak membuat sedikit pembacaan tanpa gangguan (alasan lagiiiiii) ... Hmmmm aku ada hal... Aku ada hal.... Aku ada hal..... Hahahhaha

Ehh esok dan lusa aku ada kat opis.... Lepas tuh kene keje luar opis... Dan cuti lagi.... Adoiii... Ada few kerja yang nak kene siapkan sebelum keluar opis......hek eleh...kalau cuti... Pikir nak buat itu ini kat opis kan....

Ehhh arinih jugak.... Aku mula melihat kembali apa yang aku makan.... Setelah.... 'Cheating day' yang maha hebat.... Nnt tengok yer... Itu ini yang aku makan.... Huhhhhh banyak.... Hahhahah....aku kembali insap arinih.... :(

Hmmmm ok lah.... Malas nak membebel panjang panjang di hari isnin.... Sekian....


Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

Comments

Popular posts from this blog

Catatan Perjalanan : Perjalanan ke Beijing (I)

aku dan lagu : MIMPI YANG SEMPURNA - peter pan

Catatan Perjalanan: #UKtrip2017 #Europetrip2017 - Amsterdam