salam jumaat

salam pagi jumaat. skang nih rasa sekejapan jer dah jumaat. aku masih lagi berkursus. seriously aku rasa macam sedih plak kursus dah tinggal dua minggu jer lagik.wahhh ayat tak leh blah nih. bukan apa, rasa macam nak terus dengan pembelajaran nih sampai masuk uni. hahah bleh ke gitu. memang lah kelas tuh buat tension ngan banyak mende nak kene paham. tapi, seronok sebab semua kitorang dengan tujuan yang satu, hehe. well well well, sebenarnya kalau dah masuk opis semula, mula lah banyak kerja semula dan mula lah banyak meninggalkan apa yang dipanggil literature review, proposal, problem statement dan sebagainya tuh. dah masuk uni nanti plak baru ingat balik kot. hehe.

owh, hari nih hari jumaat. pagi2 lagi dah hujan rahmat. memang skang nih tiap petang pon hujan. hujan rahmat lah hendaknya. pagi nih, terasa nak update blog yang kejap ada takde nih. owhh, biasanya kan buat auto publish jer. pagi nih rasa nak relax kan jap pikiran nih. #eh bukan dah asyik relaks jer ke.

dah dekat nak raya korban nih. well, no raya lah untuk aku. still kene ngadap buku. ujian statistics minggu depan. aku punya pemahaman agak kurang ngan statistik nih, so kene usaha lebih lah kot. aiii.. ada kot jugak ker.

dok merancang apa menu raya haji. *well, it's all about food* . only 3 of us here in KL, plus haziq n BIL. not in mood nak masak2 lah. maksud aku malas lah nak masak rendang ketupat bagai. tapi terasa nak makan rendang. saper buat rendang meh ajak aku datang umah korang.

ya allah. tajuk ngan content tak ngam langsung. merapu jer pagi nih. kekadang kita need to merapu kot. heheh.

seriously takde idea lah. ok lah. semoga kita semua mendapat rahmatnya di hari jumaat ini. dan jugak hari2 yang lain. :D









Comments

Popular posts from this blog

end 2008 @ sri ayuthia

kata-kata hikmah penyejuk hati sendiri

Catatan Perjalanan: #UKtrip2017 #Europetrip2017 - London