PerfumeeeeEe

Perfume owh perfume... Yeyyy.... Jangan ada orang marah dah lah kan.... Tgk entri nih... Sbb kene tinggal.... Tak bawak gi g beli perfume... Tuh lah ko sibuk sgt nk gi shut down server... Hahahha....

Hajat di hati nak beli Elizaberth Arden 30ml tuh jer dua botol....senang mobile lah kan...kekecik gini....skali.... Tgk... Magnifique LANCOME tuh... Dapat separuh harga... Hah.... Giler lah tak hambik kan.... Dah lah memang suka perfume tuh...hehhehe...

Nih aku hangkut dr TEMPTATIONS inflight shopping yer....... Tapi tak naik lah flight pon... Dah tuh... Aku ada voucher yg di redeem arituh jugak.... Hah...kang tak guna lupa... Hehehhe... Aku nya orange-HUGO pon dah nyawa-nyawa ikan....

Agak2 cukup lah nih stok untuk tahun nih kan .... Hehehe.. Jimat2 sket... Ye lah tuh.... Ye lah tuh......


Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

Comments

Mama_anggun said…
tak kira nak marah jugak...sebagai ganti ko kena bawak aku pegi sana semula...ngan kete ko...hahaha....

kalau tak nak....tak kawan...:P
~SaTo OrEo~ said…
sale ka? baper yg green tea tu k.Sida? sy suka pakai brand tu dulu...
adenium said…
Mama_anggun - hek eleh.. ni pehal lak nih... ugutan ke...
eh kan aku dah ramai kawan skang,... muahahahahaha

Sato Oreo - sato.. nih yang enrich tuh..so memang murah lah... so.. ada kengkadang.. yang mana staff price.. lagik murah lah... yang green tea tuh dlm rm90 2 botol... hehehe

Popular posts from this blog

Catatan Perjalanan : Perjalanan ke Beijing (I)

aku dan lagu : MIMPI YANG SEMPURNA - peter pan

Catatan Perjalanan: #UKtrip2017 #Europetrip2017 - Amsterdam