Hahahahahahah...

huhhhh berhari hari tak update kan... Wpon.... Banyak lah entri kat draft.... Wpon.... Bleh update bebila suka jer skang nih....hahahha
Tapi tuh lah... Bila dah semua boleh buat bebila suker... Tapi tak gak buat kan.... Eleh... The reason why I bought my netbook.... Sebab aku suka nk surfing .. Blogging.... End up that netbook .... Jaranggggggggg digunakan.... Now... My handheld.... Helps me keep u updating..... Wahhh ... Macam glemer jer bunyinya kan... Hahahah... Tapi.... Lambt jugak hapdet blog nya..... Hahha
Eh pesal tetiba tunjuk gambar fahrin.... Owhhh dok tgk2 kat folder gambar.... Tgk ada gambar nih.... Sah lah haziq yg snap nih.... Hahha.... DanNnn kebetulan plak..... Malam tadi... One of my uncle.... Yang dtg sini.... Tanya.... ' Suka fahrin lagik ker.... Arituh Acu jumpa dia kat (aku lupa) ... Terus tingat kau ..... Dulu ckp minat dia ...' ... Ala... Buat lawak jer lah pakcik aku nih...hahahha... Biasa lah... Suka tgk dia berlakon....
Kalau tak silap... Memula skali tgk dia berlakon.... Dan star minat... Tatau citer apa...lupa plak...... Tajuknya..... Tapi dia berlakon dengan sharifah hazlinda.. Dah lah aku mmg suka minah tuh berlakon.... Lupa lah tajuk apa tapi kat tv3 ... Series... Siap lah dok ngadap tivi tak missed... Hehhehe...
Kata jer minat.... Pernah gak lah beberapa kali jumpa... Especially kat futsal.... Tapi takde lah penah tegur ker... Nak bergambar ker.... Hehehhe...
Ehh panjang plak citer nya....
Ok lah.... Selamat berhujung minggu...
Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

Comments

Popular posts from this blog

Catatan Perjalanan : Perjalanan ke Beijing (I)

Catatan Perjalanan: #UKtrip2017 #Europetrip2017 - Amsterdam

aku dan lagu : MIMPI YANG SEMPURNA - peter pan