jom makan : TAJINE

jom makn makan.... owhhh...ni kesah di malam 'kasih sayang' .... hmmm lama dah kan...actually nak gi makan kat tempat lain.... apa ntah nama nya..sudah benar nak sebut.... tai sebab tempat tuh closed at 8pm.... so... kitorang just makan kat TAJINE.... nih adalah masakan MOROCO...

restoren TAJINE...kat area IMBI sana...


the menu.... itu lah gambar 'tajine' kalau nak kenal... hehehe

roti... falafel dan hummus...
kasi close-up sket lah falafel nih... aku memang suker bangattt... kalau makan kat tempat cenggini... memang kene order falafel...
lamb beriani... lamb nya sngt lembut.... nasinya.. aku rasa sesudu sahaja... sedapppp
seriesly .. aku lupa... tapi... sumthing with... TAJINE.. ngan lamb... dan adalah sgt sdp...selain lamb nya... ada sayur.. caroot.. kentang....olive... terung... dan lain2... masa tgk macam biasa jer... tapi.. seriesly.. memang sedap.. kalau makan dengan rotinya.... seriesly.. aku tak reti nak describe rasanya.... memang tak menghampakan....
mix grilled royal...harus kene order.. sebab boleh rasa semua... :D ... kebabnya sedap... daging bakarnya jugak. sgt sedap... lembut dan juicy.... plus the sour cream tuh... wahhh maveles... (mati lah... describe semua sedap... apa punya review nih...)
spring grilled chicken.... dah semua kambing... haruslah ada satu ayam kan.... sungguh banyak portion nya.... biasalah... spring chicken dan tentulah tender kan... sedap .. tapi tak boleh tandingi rasa lamb2 yang kat atas tuh.....
alamak.. lupa nak letak gambar airnya....
overall memang tak rugi kalau aku nak datang lagik.... sebab ada more menus to try... ada sesapa nak belaja aku tak...? hehehehehe







Comments

Popular posts from this blog

end 2008 @ sri ayuthia

kata-kata hikmah penyejuk hati sendiri

Catatan Perjalanan: #UKtrip2017 #Europetrip2017 - London