Hikayat Sebatang Lipstick

Hish menda tajuk nih.... Hahahha...cenggini.... Aku beli lipstick nih dah 4 5 bulan lps kot... Biasa lah skali beli jer lah 2 3 batang terus kan.....senang... Kang tgh2 bulan lipstick abis.... Hahhhh pucat bibir tuh.... Adoiii reason tak hengat.....hahahha
So... Lps beli... Yang sebatang nih ... Aku letak lah ntah kat mana2...senang citer... Aku dah langsung tak ingat dah ada nya lipstick nih....
Tetiba.... Bila lipstick-lipstick fave dah kepupusan..... Baru aku teringat..aku ada beli dolu.... Hahahha.... Tapi ... Memanh takde idea aku letak mana..... Cari punya carik... Kat sebulan ke lebih ntah tak jumpa.... Hmmm decide nak gi carik yang lain dah....
Tapi memang di cari tak putus asa.... AKHIRNYA.... Ntah camner semalam.... Aku jumpa jugak..... Hahhaha..... so takde lah nk gi opis pon merah menyala jer bibir kan.... Hahaahha
Ok itu jer.... :p
Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

Comments

UmiMia said…
hahahaha...entry apa ni sid...kisah sebatang lipstick yer
adenium said…
UmiMia - hahahah..rose nih lah bahana kalau...dlm kelas.. tetiba datang roh nak 'menyeleweng' dari apa yang di pelajari.... hahaha

Popular posts from this blog

Catatan Perjalanan : Perjalanan ke Beijing (I)

aku dan lagu : MIMPI YANG SEMPURNA - peter pan

Catatan Perjalanan: #UKtrip2017 #Europetrip2017 - Amsterdam