mari merapu

hello monday... hello u all... again n again.... it's monday... hahah... why we still cannot get rid of the blues..??? every week we see monday... not used to it huh...???...

my new bedsheet... huhhh bedsheet pun nak tunjuk ... dah ada.. tunjuk jer... it's fom india.... yes.. suka sgt... cantikkkk....

close-up sket.... cantikkkk ... aku lah cakap cantik... dah aku suka... embroidery ....



hahah... lama tak tgk si haziq nih kan.. he's in his swimming suit... hahahahah... suka kan main.... terus mandi kat umah pun nak pakai okkkk... hahaha... tak sabar nak tunggu abah dia bawak gi swimming....



baking time... hahhhaha... my fav past time... alahhh... senang... beli je yang segera semua tuh.... cuma tambah few item... then bake... simple kan.... apa nak buat... dah aku memang rajinnn.. hahahah....



kasik tgk hasilnya.... kalau buat nih... haslinya banyak... boleh buat makan... dan bagik kawan jugak...



charlie st cloud ... suka tgk citer nih... takut abis... usaha gak aku gi tengok... it's about live... love.. n let go....



delivery for my voucher redemption.... hehe biasa lah dah ujung2 thn nih... jom kita redeem mana2 yang boleh.... to dr my enrich mile....



my fave tauhu bakar ngn popiah basah kat damas....


haziq yang sibuk kacau aku nak buat bake muffin.... dapat pegang pun jadik lah
ni pun sama... tgk orang ambik lesung jer... ken main dia yang nak tumbuk... tinggal kejap jer... dapat pegang lesung pun cukup... rajin betul dengan mende yang orang tak suruh dan tak bagik nih... hehehe
errkkkk....nih jer ke... hahah... layan jer lah dulu erk....

Comments

Anonymous said…
cantik lak cdr u bile dh psg..sulam2 tu cantik..
baby umi mmg rajin klu bende2 yg org larang..ce klu yg kite sruh..
adenium said…
anonymous - tuh lah... rasa untung sgt beli... cuma... kene hati2 lah sket.... takut tertarik embroidery nya....
Ruby Alias said…
alahai tauhu bakar plaza damas ..not long now ..we go for our eve tea kat situ okayy
adenium said…
Ruby alias - yess yess... come back my fren... aku bawak ko gi sana... :P

Popular posts from this blog

Catatan Perjalanan : Perjalanan ke Beijing (I)

aku dan lagu : MIMPI YANG SEMPURNA - peter pan

Catatan Perjalanan: #UKtrip2017 #Europetrip2017 - Amsterdam