cerita-cerita-cerita

jom update sket... citer caca marba...

fridge magnet... dari medan.... dari KAK MERAH... yang gi medan baru baru nih...


special K.... from kellog's...eceh cehhh...konon nya nih makanan ala2 nak jaga berat badan lah nih.... hehehhehe.... gigih lah jugak kan
tgk kasik dekat sikit... hah tuh lah bar nya.... 90 kalori sahaja ye....dan buku 555 kat bawah tuh.. adalah buku untuk mencatat kalori yang diambil ...hahaha.. kan dah kata... gigih.... bukan apa... kang lupa plak.... dah termakan banyak... :P

hand and body lotion dr mark n spenser.... china blue... best plak baunya.... dok terai test maam2 bau... yang nih jugak aku berkenan... owhh nih ROSE -GBM bagik... hadiah besday kot...heheheh

nasi ngan kari ayam... errr... apa ke nama menu nya ntah... nama best lah.... nih kat cafe asean kt tak silap nama kedai nya... kat KLCC tuh jugak lah... rasa nya... ada lah biasa sahaja.... nasi pun keras jer... dah lah kuah sket kan... tak kene lah ngan tekak aku....

ironing aid dr cosway... huhhhhh sunguhhh membantu dlam nak iron baju.... nih sebab nak pakai baju yang tak sempat gi hantar dobi... so kene lah iron sendirik kan.... series.... memang membantu... hmmm kalau camnih. ...aku takyah hantar dobi dah lah kot... heheheheheh

ikan steam.... owwh... nih memang dah jadik signature dish keluarga aku... hahahah...signature dish katanya..... tapi memang betul.. memang famili fave nih.... healthy lagikk kannnnn

ksik terangggg sket...
so...enggitu lah serba sedikit cerita carca marba untuk kali ini... :D

Comments

atty's said…
kat mana.sid beli .special k..tu sid..
adenium said…
atty's - hari tuh beli kat cold storage.. tapi rasa nya,... kat supermarket ada jer nih kakty...
Liza said…
kat mana dlm klcc ada menu kari ayam tu...story skit
Gina said…
sedapnya ikan steam..dah lama pulak tak makan ikan
adenium said…
Liza - hahah.. KL COnvention Center ..heheh..

Gina - huhh nih kene gi torrens Island atau fish factory nih... carik ikan... :D

Popular posts from this blog

Catatan Perjalanan : Perjalanan ke Beijing (I)

aku dan lagu : MIMPI YANG SEMPURNA - peter pan

Catatan Perjalanan: #UKtrip2017 #Europetrip2017 - Amsterdam