blogku... oh blogku...

hallu... hallu... ada lagik ke orang baca nih... since dah berhari2 tak update... heheheh... hmm... sajer jer aku tak hapdet... memang lah agak bizi jugak... tapi kalau nak... boleh jer nak hapdet... tapi kan.... ntah...macam tatau nak tulis apa...

banyak jer cerita nak tulis... tapi rasa macam tak patut tulis.. ehh tak patut type.... bila dok relaks relaks... ingat2 balik naper aku buat blog nih... sebenarnya... sebb saja nak bagik rajin menulis sesuatu.... so.. memula memang cenggitu lah.. ada bende nak tulis.. aku tulis... takde kalu.. aku tak tulis....

tapi... lama-lama..... jadik habit plak... mesti nak tulis... biar lah citer tuh.. tak menarik perhatian aku pun... apatah lagik perhatian korang kan.....sebenarnya.... aktiviti yang paling aku suka dlm hidup.. adalah... makan dan jalan.... tapi lately.... kurang lah plak berjalan... dan makan pun.. balik2 kat situ jugak... abis camno...????

tapi kan korang... satu hari tuh... bila aku tgk balik gambar2 kat FB aku tuh... rasa... macam nak tulis balik jer catatan perjalanan dan makan aku... walaupun... mende tuh berlaku... sebelum wujud nya blog nih... dan ada jugak masa aku tak berpa reti nak ber-blog dulu... aci tak...???
aci lah kan... at least ada gak citer.... heheheh....alahhhhh blog aku... aku punya suka lah kan.... hehehe.......

so.... sejak2 blog ku kusam nih.... aku dok buat blog walking jer lah... sana sini gi jenguk... jenguk jer... at least tau lah jugak aktiviti korang kan... hehehe.... :P

Comments

Popular posts from this blog

end 2008 @ sri ayuthia

kata-kata hikmah penyejuk hati sendiri

Catatan Perjalanan: #UKtrip2017 #Europetrip2017 - London