jom makan: sokmo de cafe

ini adalah entri yang sangat berkurun dah duduk kat draft nih.... tapi letak jer lah...since it's about makan2.. hehehe....
noh kat SOKMO the cafe kat setiawangsa.... biasalah.. kalau dah ada darah trg yang mengalir dalam tubuh tuh... mesti dengar ada tempat yang sediakan makanan trg.. mesti nak gi punya lah...

the drinks... ehh actually kan... nih lepas terawikh bulan puasa arituh... saja lah..lepas tuh nak lepak2 sembang2 ngan kawan... so... carik snacks.. lah nih...
bubur lambuk... memang yang trengganu punya.. ars alain tau dari mana2 tempat lain.. dengan daun kayu nya... memang sedap... yang nih macam agak moden sket plak aku tgk.. tapi rasa masih ada.....
huhh pulut cawan nih... memang tak pernah mengecewakan lah.... kat sini makan dengan ikan kembong goreng... kalau dapat yang makan dengan ikan masin.. huhh... mau mintak tambahhhh
lempemh nyior... terbaekkk... walaupun nipis... dan rasa nak tambah lagik kalau makan bukan bulan puasa nih... heheheh
overall... food kat sini... ok ok sahaja... memang lah takleh alwan yang ko bleh dapat kat trg nun.. bagik aku lah... tapi... kalau dah jumpa yang macam nih kat KL... dah cukup baekk bagik aku...
ada banyak lagik menu aku tgk.... ada nasi minyak trg... macam pelik akn kalau cakap nasi minyak... tapi kat trg macm tuh lah... masi minyak buat breakfast... heheh..
so sesapa yang nak cuba.. letak nya kat Setiawangsa business center... dekat2 area giant ..petronas tuh....

Comments

Liza said…
bestnyer lempeng, food camni ler yg faveret
adenium said…
liza - kat setiawangsa nih kak liza... so.. bila nak pekene nih... heheh
Anonymous said…
Buang masa pegi sana.operation semua sy tau.mahal + ciput + berlagak.long term biz x kemana.jual arak bagus si rosman tu

Popular posts from this blog

Catatan Perjalanan : Perjalanan ke Beijing (I)

aku dan lagu : MIMPI YANG SEMPURNA - peter pan

Catatan Perjalanan: #UKtrip2017 #Europetrip2017 - Amsterdam