K-L-C-C


i- minggu lepas dua hari aku kat KLCC - convention center... monday ngan tuesday ...ada conferene kat sana... tapi aku duty.... dua-dua hari aku naik putra lrt jer...

ii- ehh... sunday pun aku dah gi pun sebenarnya.... sunday kene drive.... public transport mesti penuh kot....

iii-penat yang hamatttttt...dua hari.... mau taknya... bergerak sana sini... dah tuh... banyk jugak berdiri... makan pun berdiri.... kira punya lah susah nak duduk.....

iv- sebab penat sgt... malas nak berebut balik ngan org ramai.... senin gi tgk MAGIKA dulu kat KLCC.... not bad lah citer tuh.... KRU prodution... mesti tak rugi lah tgk... tapi... hmmmm sbb si mawi tuh jadik hero... so.. aku kureng lah sgt.... tapi layan jer lah.... so.. abis tuh... balik kol 8 lebey.... takde lah berebut kat lrt.....

v- balik tuh... adoiii... abis sakit2 seluruh badan... takleh tido sampai 3 pagi... deman gk sket... hishh.. baru lagik raya aritu dah demam teruk seminggu.... nih dh demam lagik... esok nya... sambung plak dengan cirit beret nya.. adoiiiii.....

vi-tugasan kat KLCC ...berjalan lancar....

vii- ingat day 2 nak gi tgk wayang gak lps keje... tapi dah sait perut yang melanda.... terpkasa balik... ngam ngam keje abis....

viii-hmmm apa lagik nak citer.... itu sahaja..sekian....















Comments

Popular posts from this blog

Catatan Perjalanan : Perjalanan ke Beijing (I)

Catatan Perjalanan: #UKtrip2017 #Europetrip2017 - Amsterdam

aku dan lagu : MIMPI YANG SEMPURNA - peter pan