DECO raya

weiii dah abis raya lah... hahah... nih lah padah nya... kalau dok peram dlm draft... tapi ok lah kan.... aku nak tunjuk gak lah... hehehe.... deco raya.... ye ke deco raya... hapa2 lah kan....

nih jer pix yang aku hamik... yang lain... semua dr FB kawan2 ye... nih masa majlis raya opis aku lah... memang ada jer buat cenggini... semua department kene lah hias stall masing2 kasik cantik kan.... supaya menarik minat orang datang agak nya... errr makanan tak sedap tak per ker.. hehehe

tahun lepas pun ada... aku rasa... tahun lepas pun creative gak ... tapi thn nih lebih kreatif lah... sebb ICT dapat menang keseluruhan... cantik.. sedap semua kot... hhaha... tapi lemang kat stall kitorang memang terbaekkk lah... tak caya...??/ alahhhh nak bagik rasa pun dah takdo... nanti raya lain tahun lah ye....

nih lah antara hiasan nya... nih masa memula nak siap hias lah kot... sebb food takde pun... hehehe... big clap lah kat team yang dok mikir nak hias cenggini... hmmm aku tak reti lah nak hias hias nih...heheheh
the food - department aku prepared lemang... rendang... memang terbaekk lah kedua dua nih,... memang sold out sekejapan jer tau... patut kene buat ketupat palas kot,... ntah camner jadik nasi himpit.. err,... ntah... tatau...
hhehe... tuh jer nak tunjuk.... macam2 lah sambutan raya ofis aku nih kan... bleh plak buat pertandingan stall terbaik kan... hmmm... motip..??? ntah aku tak terpikir lah... tapi... ini... satu langkah positif lah... hehehe... lebih meriah lah kot... berbanding ko letak jer food tuh atas meja kot,... hehehe
so... let's start thinking untuk deco tahun depan lak... hehehe


Comments

Fiza Amran said…
kreatip...
adenium said…
PearlnScarf - tu lah kan... kalau ai... hmmm ... susah nak menang,, hheh

Popular posts from this blog

end 2008 @ sri ayuthia

kata-kata hikmah penyejuk hati sendiri

Catatan Perjalanan: #UKtrip2017 #Europetrip2017 - London