saya masih bercuti...

hallu.... salam hari isnin.. salam syawal semua... mesti dah ramai yang dah masuk ofis kan.. well well well ... aku masih cuti... hahaha... jakun lak rasa.. tahun nih cuti lama... sebab banyak tahun kebelakangan ini... aku memang tak ambik cuti raya pon.. cuti mana yang dapat jer.. kalau ambik cuti sangat pon... hmmm... sehari sebelum raya.. atau... sehari lepas raya.. hahh.. tuh jer.. hehehe..

tahun nih... dah lepas raya ada tanggungjawab lain yang kene ditunaikan... so... bercuti lah aku.. hehehe.... insya allah... khamis nih masuk lah opis... ehhh khamiss.. bukan esok tau... hahahah...

amacam raya korang.... aku ok ... best gak lah... hehehe.. later2 lah cerita yer.. perjalanan balik kampong camner.. jem tak...? perjalan balik kl..? huhh kalau baca trafficupdate kat twitter..hazab jugakkan... mana yang tak terkene jem tuh ... bagus lah... best sket kan... hehehe...

ok lah.... malas nak tulis pepanjang.... nih warm up jer nih... kang tengahari aku kasik cerita lagik ye...




Comments

itangmanih said…
khamis??!!uwaaa...heavennya
adenium said…
itangmanih - hahaha... kannn... nih hah baru masuk keje

Popular posts from this blog

end 2008 @ sri ayuthia

kata-kata hikmah penyejuk hati sendiri

aku dan lagu : MIMPI YANG SEMPURNA - peter pan