aku dan lagu : PadaMu ku bersujud



aku dok dengar lagu nih masa layan KEIMANAN CINTA ... ntah lah... tersentuh betul tengok citer tuh.... tatau lah kenapa... suka gak tgk jason chong tuh.... ngan izreene azminda tuh... ada bove rupanya gak... so... wajib lah ada kunjungan ker MPH nanti nih... bila nih nak gi MPH.... berbulan dah tak pergi nih....banyak dah list buku nak dibeli .....err.. jom layan lagu jer lah yer...


ku menatap dalam kelam
tiada yang bisa ku lihat
selain hanya nama-Mu Ya Allah

esok ataukah nanti
ampuni semua salahku
lindungi aku dari segala fitnah

reff:
kau tempatku meminta
kau beriku bahagia
jadikan aku selamanya
hamba-Mu yang slalu bertakwa

ampuniku Ya Allah
yang sering melupakan-Mu
saat Kau limpahkan karunia-Mu
dalam sunyi aku bersujud

Comments

Popular posts from this blog

end 2008 @ sri ayuthia

Catatan Perjalanan: #UKtrip2017 #Europetrip2017 - London

aku dan lagu : MIMPI YANG SEMPURNA - peter pan