isnin yang hening

hallu........salam isnin korang semua.... heningnya isnin ini.... harapnya.... ia tidak menjadi biru.... sebab aku banyak kerja.... series banyak kerja nak kene buat....

ujung minggu baru nih... masih lagi dengan makan2... umah boss ..umah kawan... owhh rezeki... boss ai pandai masak yu... nasi jagong ngan laksa besttt.... malu gak nak makan banyak2.. hahahaha... tak sempat nak rasa lasagna... dan bread butter pudding... kawan ai pon pandai masak... tapi ROSE... ai tak sempat nak makan semua... sebab sibuk suap haziq makan... hahaha...

ahad... aku puasa... ehh aku blom habis lagik puasa sunat 6 hari dibulan syawal.... korang dah abis..?? ramai yang dah abis kan... jelesnya.... takper... berusaha untuk habiskan jugak... syawal masih berbaki.... insya allah....

ehh bila aku nak jumpa supervisor nih... hmmm ok ..minggu nih.. masih belum berkesempatan.... minggu depan insya allah... alamak.. kang prof kata aku saja melambatkan pulak... takk takkk... minggu lepas.. memang takleh nak jumpa... sebab banyak aktiviti kat opis... minggu nih... kalau dah kata sibuk beraktiviti minggu lepas... so.. minggu nih kene lah buat keje .... hehehe

minggu nih... buat planning untuk makan-makan minggu nih... owh... minggu nih.. berhajat nak ajak kawan2 dekat2 nih... makan-makan... tengah berkira2 nih... hahahaha... walaupon dah listkan menu.... kira blum final lah kot... heheheh

emmm ok.... mari buat kerja .....


Comments

Popular posts from this blog

Catatan Perjalanan : Perjalanan ke Beijing (I)

Catatan Perjalanan: #UKtrip2017 #Europetrip2017 - Amsterdam

aku dan lagu : MIMPI YANG SEMPURNA - peter pan