Isnin ...

selamat hari isnin... Biasalah isnin kan... Dah dua hari bercuti.. Tak kira lah... Tak cuti ker.. Yang pasti 2 hari menjamu selera dengan lahap nya ...aka mentekedarah... Ehhh harinih ramai yang poser kot.. Hahah

Insya allah aku berpuasa.... Semalam makan tak hengat... Sampai ada rumah yang tak dijejaki...

Okkk aku memang sibuk...ye.. Memang sibuk.. Minggu nih ada event yang nak di handle kat opis nih... Well my part not so important lah ... Tapi participate lah jugak... Tapi.. Aku sangat bizi dengan kerja seharian..

Hek eleh... Macam lah aku sorang jer kerja...hahha.. Actually keje tuh tak lah bizi sgt.. Kalau ikut perancangan asal.. Tapi sebab ada last minute punya hal... Aku kene siapkan dulu mana yang patut.. Sebelum berkursus panjang.... Tak panjang... 6 minggu jer...

Dah terkebetulan plak dlm jangka masa nak berkursus tuh.. Kerja tgh banyak... Tapi kursus tuh tak boleh tidak... Setahun sekali jer.. Kene gak gi....

Ehhh kata bizi...ok lah.... Mau sambung kerja.... :p


Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

Comments

Popular posts from this blog

end 2008 @ sri ayuthia

Catatan Perjalanan: #UKtrip2017 #Europetrip2017 - London

aku dan lagu : MIMPI YANG SEMPURNA - peter pan