Jom makan : Ice Room Kota damansara


ICE ROOM ada banyak cawangan... dah banyak kali my sis nak ajak makan sini... tapi macam... hmmm malas lah sesaja nak pergi.. tapi dah nak celebrate birthday my younger sis... so... we decided to have lunch kat sini... sebab yang lain tuh aku tatau excatly kat mana... yang sini senang... terus tuju jer... nak tengok mana lagik cawangan gi kat websitenya.. - www.iceroom.com.my


kalau dengar ice room tuh.. errr.. macam dok makan lam salji kot kan... atau.. paling tak... jual semua yang berais jer kan... owhh tidak sama sekali... dah nama pon kat mesia kan... so... makanan lain harus ..wajib ada lah.....

banyak pilihan ice nya... seriesly... aku suker.. aku nih jenis yang tak suka lah makan ABC... sebab ice dia kan kasar2... betul... aku kalau makan ABC... kene share2 jer lah... tapi yang nih aku sukerrrr... sebab ice nya macam lembut best gitu... hahahaha


dan kat sini .. macam2 gak korang bleh makan.... nasi mee.. western... pilih jer apa yang nak dimakan...


hah.. nih apa kenama aku tatau.... best... rasa masam2.. dan ada buah2.... aku suker...

nih ais kacang apa ntah.. ada kacang tanah.. sedapp...ce tengok texture ice nya tuh.... hahh.. korang bleh agak lah kot yang aku cakap lembut tuh.. heheheh


nasi goreng apa ntah... tapi sedap..... dan portion nya adalah banyak... aku rasa.... portion kat sini besar lah..... seronok makan.. berbaloi ngan harga.. hehehehe...nih my sis punya...


nasi lemak ayam... haziq as usual nak chicken rice... dah takde... ambik nasi lemak... tapi yang nih so so sahaja....

my fish fillet... fish n chips... ok lah... not bad.. portion pon besar....


my BIL punya apa kenama mee ntah ... tapi yang nih so so jugak sahaja lah bagik tekak aku.... yang bestnya... aku tengok ada udang segala kot.....


birthday makan mihun tomyam... gambar ntah mana ntah... tak jumpa... yang tuh bestttt....


so... kalau nak tukar selera makan abc ..gi lah terai sini.....











Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

Comments

sW33tdARLiNG said…
belum penah try.. nampak macam menarik
Ayu Zuraida said…
bestnye..terliur i..
adenium said…
sw33tdarling - amy ice nya memang menariks.. hehehe

Ayu zuraida - dtg sini bleh lah try

Popular posts from this blog

end 2008 @ sri ayuthia

Catatan Perjalanan: #UKtrip2017 #Europetrip2017 - London

aku dan lagu : MIMPI YANG SEMPURNA - peter pan