bengkakkk!!!



buruknya kaki sapa lah nih... actually... minggu terakhir ramadhan tuh.. kaki macam adalah tidak sihat... tapi cenggitu jer lah... sampai lah ke sehari sebelum raya... hah.. pagi tuh dah bengkak... dah rasa tegang2 jer kaki tuh... hishh.. tapi gi jugak lah opis kan... kata kerja... hahahah


skali.. dah kol 2 tuh... tengok kaki macam tegang semacam jer.. nak drive pon ala2 lain macam jer... terus punch out gi clinic... esok raway weiii.. mana nak gagau gi klinik lak kang....... hehehe



sebeban lah jugak ubat yang oc bagik... siap antibiotik tuh yang tak tahan... tapi doc takde kata apa2 yang series.. so tak series lah tuh.... kaan aku yang doc cakap pon biasa jer tuh... ada infection....


hari raya... pakai jer slipper harian tuh... wedges raya tak muat sebelah dek bengkak tuh.... :( ... dah 5 hari raya gak.. baru kaki ok hilang bengkak... hehehe.. alhamdulillah... :) ...



















Posted by Picasa

Comments

Wawa_Nadwa said…
moga cepat sembuh kak. boleh jalan raya nanti.. hehe!
adenium said…
wawa_nadwa - tq wawa... dah baik nih.. alhamdulillah... dah 5 6 hari raya gak lah baru muat pakai kasut.. :P

Popular posts from this blog

Catatan Perjalanan : Perjalanan ke Beijing (I)

aku dan lagu : MIMPI YANG SEMPURNA - peter pan

Catatan Perjalanan: #UKtrip2017 #Europetrip2017 - Amsterdam