kueh ke buah

memacam jenis betul lah kueh raya skang..... biasa aku nampak kueh tembikai tuh jer.... tapi raya kali nih.. memacam lagik buah hahhh yang dijumpai....



buah manggis.. cantiknya.... hitam2 sitampok manggis.... rasa nya biasa jer.. ada jem kat dalam... takde lah sampai takleh tido malam dok teringat... heheheh.... tapi... nampak lah kelainannya.. errr.. yang penting rasa ke rupa..????? heheheh


hahh.. nih jumpa kat umah orang lain pulak.... nih buah jambu.... cantik gak kan... tapi rasa macam manggis tuh gak lah... ada jem kat dalam.... hmm tahun depan carik kueh buah2 lah penuh kan meja... tapi rasa sama plak.. :P


hahh... nih plak jagong.... yang nih aku tak rasa... malas dah nak rasa.... tapi sama kot erk... dalam mesti ada jem.... skang,... aku raa.. bukan jer nak kene rasa best... creative pon perlu kot kan... presentable.... heheheheh...

ok.. itu jer yang dijumpai... dah tuh... kengkadang gi umah orang malas nak bukak balang kueh.. main bukak balang kacang ..kerepek.. maruku jer.. hehehehe

sekian.... :D














Posted by Picasa

Comments

sW33tdARLiNG said…
kueh jaman dulu ni bentuk2 buahan.. ehehehe ada lagi rupanya org buat
adenium said…
w33tdarling - owhh ehh... ingatkan kueh baru.. hahahaha

Popular posts from this blog

Catatan Perjalanan : Perjalanan ke Beijing (I)

Catatan Perjalanan: #UKtrip2017 #Europetrip2017 - Amsterdam

aku dan lagu : MIMPI YANG SEMPURNA - peter pan