Makan tak abis abis

meh layan gambar makan2 nak.. heheheh.. apa lagii kan...




nasi lemak... sambal bilis dan paru goreng...makan sepinggan kecik jer (kaver nampak kan...) ... biasa-biasa ajer...



tosai sardin kat jasima ttdi.. memang aku suka.. best.... gitu lah kalau bulan2 tak puasa nih... ada jer pagi yang mulut teringin nak makan tosai...



laksam pantai dalam.... wahh dah lama tak makan laksam... bestnya laksam nih...



nasi beriani... alamak.. lupa apa nama kedai nya... tapi memang sedap.... aku sangat suka.... hahahah.. apa yang aku tak suka pon kan.. :P



laksa utara.. makan kat rnr jer nih... kat gunung semanggol kot.... orait.. sedap.. tapi rasa macam sikit jer plak.. hehehehe



nasi minyak.. kari sayur dan ayam masak merah... my sis yang masak.. sebab teringin nak makan... suh my sis masak.. ajak kawan sorang dua makan.. hehehehe

ok.. skang aku dah kene sukat makan... dahhh cukuppp cukuppp cukupppp... kang tak muat baju... hehehehe....
sekian...




Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

Comments

Popular posts from this blog

Catatan Perjalanan : Perjalanan ke Beijing (I)

peribahasa : tiada beban batu digalas

aku dan lagu : MIMPI YANG SEMPURNA - peter pan