Makan makan makan

Salam syawal... Banyak dpt jemputan rumah terbuka...? Mau tak banyak.... Tuh jalan jem merata... Sumer nak gi open house...hahhaha...

Aku nih... Kalau ada jemputan... Memang aku akan pergi kalau takde hal... Tu lah pon masa nak jumpa kawan2... Kalau nak harap gi menziarah sesajer takde kot....hahha... Semua membizi kannnn

Ahad adalah hari ber-open house di bangi... Asalnya 1 jer... Skali jadik 2 3.... Ehhh tak pasal2 jadi 4 hahhh....konon nak setel bangi dulu...sambung ngan KL... Skali... Tak sompat.... Sorriiiii...

Umah pertama dah ada macam2... Konon makan sket dah lah kan.... Skaliiii .... Kalau 4 buah umah makan sket... Hehehhe.... Sentak perut kuuuu....

Terpaksa skip 2 tempat yang hidang nasi.. Termasuklah nasi beriani yg dr malam sebelumnya dok terbayang.... Sebb tuan umah masak sendiri tau.... Cuma sempat makan mee rebusnya sahaja.. Makan ok..... Bukan jamah2 jer....

Series... Variety tau makanan... Sate.. Laksa... Pie..semua lah ada.. Dah aku adalah tak mampu menahan nafsu makan...hahahha.... Dah tuh... Mmg flat lah kan.....dah lah dengan traffic yg tak memberangsangkan.... Hehehe

Sebab semua nak kejar buat openhouse bulan syawal... Dah kata pon untuk raya... Hahah... Tapi aku rasa ok gak kot...klu buat makan2... Lps syawal.... Hahaha...

Aku mmg tak buat lah openhouse nih... Org dtg raya pon takdo... Ehh tak.. Buat gak lah makan2 untuk kawan2 yang request... *matik lah semua pon nak request kang... Hahah * ...

Habis kesah openhouse ujung minggu baru nih... Ujung minggu akan datang nih ada lagiiii... Takperlah dah rezki kan... So selama ber-openhouse ... :D
Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

Comments

sW33tdARLiNG said…
tak boleh laa nak beraya secara sakan kat KL ni kan.. jem membatas

Popular posts from this blog

Catatan Perjalanan : Perjalanan ke Beijing (I)

Catatan Perjalanan: #UKtrip2017 #Europetrip2017 - Amsterdam

aku dan lagu : MIMPI YANG SEMPURNA - peter pan