campur aduk sekali gus

apa nak citer nih.... cerita bergambar.. hehehehe






assam laksa kat sri melaka.. semasa berbuka puasa dengan kwan harituh.... ok jugak lah not bad... hmm tapi aku rasa... satu makanan nih... mihun kerabu.. best lah... kene gi lepas nih .. naka makan.. hehehe








tahu anora... hmm bagi aku biasa jer... nampak gambar ken main... tapi err... aku tak nampak plak kemeriahan sayur campor nya... nih disebabkan ada orang jauh ngidam... redah gak lah aku pasara ramadhan melawati tuh... seb baik tengah mood baik petang tuh... hehehe






harimau malaya.... ken main nak sgt jersey tuh... hahh sampai dua haziq ada..






abang haziq bawak skyline... arituh.. ada orang tanya.... nanti dah besar nak beli kereta apa...dia jawab skyline... dah pernah ker bawak skyline.. dahhhhhh katanya.. hehehehe






pre raya shopping di ikea... ken main tak nak shopping konon..suh haziq jer bawak small troli nih.. hahh skaliii... kene lah aku pikul carpet.. hahaha....






acik dan haziq nak gi tengok wayang... acik tengok citer lain.. acik tengtok citer lain....






ken main tak sabar... takut tiket wayang habis.... mamalong kene lah teman haziq tengok citer cars 2....






bfast di McD... selepas jemu dengan hidangan raya.... malam sebelumnya dah layan mamak.. hehehe.....





okeh.. sekian....



















Comments

sW33tdARLiNG said…
uwaaa apasal tak nampak gambar?
adenium said…
sW33tdSRLiNG - hmm nih lah kekdah pakai picasa... certain2 orang takleh nak view... :(

Popular posts from this blog

Catatan Perjalanan : Perjalanan ke Beijing (I)

peribahasa : tiada beban batu digalas

aku dan lagu : MIMPI YANG SEMPURNA - peter pan