iftar : ramadhan 11

sessi memasak untuk berbuka puasa 11 ramadhan... masak kicap ikan... goreng kobis dan goreng wantan... dan jugak bubur lambuk masjid wilayah...




goremg kobis.. hmm minggu lepas pon dah buat kan... minggu lps letak cili merah.. minggu nih letak cili hijau.. heheh...



ikan masak kicap... just letak kentang ..tomato.. ngan cili hijau... hehe....

hmm .. kalau tengok lebih kurang jer tiap hari masak kan... itu lah... kalau nak pikir masak apa.. memang susah... ehh rasa macam dah masak... ehh... minggu lepas dah buat... hahh.. sebab tuh aku buat jadual / menu nak masak.. so senang... sbb walau pon semalam masak kicap.. hari nih masak pedas... kalu pikir nak masak lam kepala nih.. memang rasa mcam semalam dah masak yang tuh kan.. hehehe...

selamat berpuasa... :D





Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

Comments

atty's said…
salam sid..
kty pun dah buntu ni ari2 masak
sampai x tau nak masak pe dah
adenium said…
atty's - hehe kan kakty,... sebab tuh sid buat jadual sesiap... so masak jer.. takyah pikir dah.. heheh

Popular posts from this blog

Catatan Perjalanan : Perjalanan ke Beijing (I)

Catatan Perjalanan: #UKtrip2017 #Europetrip2017 - Amsterdam

aku dan lagu : MIMPI YANG SEMPURNA - peter pan