bazar ramadhan yang pertama tahun ini...

salam ramadhan.... owh ya.. tahun nih... ini lah kali pertama aku gi jengok pasar ramdhan ..nak beli juadah... dah tuuu.. kata masak hari2 kan.. heheheh... actually weekend tuh aku balik kampong...
macam biasa ... kalau balik sorang... balik sekejap... aku memang terbang jer... sebab senang.. dah tuh.. kalau adik /ipar aku takde keje.. dorang memang ok jer dtg ngambik aku kat airport... hehehe... owh ya... tips untuk yang korang yang selalu ambik domestik flight... dulu biasa aku terbang ngan penerbangan tambang rendah.... konon Malaysia airlines mahal kan.. sesekali... cuba jengah website malaysia airlines... dapatkan get-a-deal tuh... kadang2 lebih murahhhhh.. atau sama lebih kurang... TAPI... dah balik kampong.. sah2.. nak bawak balik habuan... 20kg free yer.. *ehh ehh buat iklan plak.*
so... sebelum balik dah plan nak singgah lah pasar ramadhan kan.. adik aku tanya.. nak gi yang mana.. aku pon tatau sebenarnya... tapi... nak gak rasa suasana tuh kan.. dan dah kebetulan.. yang aku tau.. pasar batu 6... dan dekat ngan airport... so singgah situ...
fuhhh rambang mataaaaaaaaaa.... kalau ikut tekak nih.. semua nak beli... tapi seb baik bleh kontrol sket... sket jer lah kan.....hahahaha
so jom layan gambar jer lah...actually banyak lagik... tak larat lah nak letak banyak2 gambar.. hehe.. dah lah kazen aku dah siap masak kan nasi jagung... dessert bagai kan... so... tahan2 jer lah dr membazir.. hehe




















yang kedua gi pasar ramadhan dungun... skali lagik mata menjadi rambang... hehehe... tapi sebab umah manusia ya hamatttt ramai.. malas aku nak sibuk snap sana sini.. baik aku fokus tengok apa yang nak dibeli.....

selamat berpuasa.... :D




Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

Comments

Popular posts from this blog

end 2008 @ sri ayuthia

kata-kata hikmah penyejuk hati sendiri

Catatan Perjalanan: #UKtrip2017 #Europetrip2017 - London