salam ramadhan....






salam ramadhan semua... semoga ramadhan kali ini... adalah lebih baik dari tahun tahun yang lepas... dan jadikan yang terbaik... 'what if..this is my last ramadhan..' ...

jangan jadikan ramadhan ini... derita menanggung lapar dan dahaga sahaja... tetapi pastikan... nikmat nya teras sehingga ke akhir ramadhan....

semua yang selalu singgah di sini... insya allah... di bulan mulia ini... penulisan entri aku... akan elok elok saja.. hehehe.... jenguk lah bebila berpeluang... (echehh ayat macam nak hits jer...takde maknerrr nya)..insya allah..banyak yang hendak dikongsi kan ramadhan ini di sini.... kerana di sini lah tempat aku berkongsi kesah2 kehidupan dengan korang... walaupun ada yang kurang senang... tapi aku bangga ada korang yang tetap singgah... let's not be there first...

inilah bulan yang tidak sama dengan sebelah bulan yang lain... ramadhan yang didlam nya penuh dengan keistimewaan jika kita hayati... insya allah... semoga allah memberi kita peluang untuk menghayati ramadhan ini dengan cara terbaik....

sekali lagi... selamat berpuasa kepada korang2 yang aku sayangi.... :D









Comments

kakcik said…
Selamat berpuasa Sid. :)
Lyn Yusoff said…
selamat berpuasa sid..
adenium said…
kakcik - selamat berpuasa jugak kakcik...:D

lyn yusoff - selamat puasa kembali lyn...:D
Liza said…
selamat berpuasa sid!

Popular posts from this blog

Catatan Perjalanan : Perjalanan ke Beijing (I)

aku dan lagu : MIMPI YANG SEMPURNA - peter pan

peribahasa : tiada beban batu digalas