iftar : ramadhan 9

salam ramadhan ... dah lebih seminggu berpuasa kan... so camner.. mesti semua ok punya kan... aktiviti memasak diteruskan seperti biasa...untuk hari ke 9... masak sayur campur dengan ayam goreng berempah jer... asam pedas semalam pon masih ada... hmm padahal sket jer masak nya tuh semalam... biasa lah bulan puasa nih... bukan nya makan sgt kadang2... sahur dah masak nasi goreng ...



ayam goreng rempah... errr. kalau nak tau camner nak buat... kalau nak lah kan... dah ada buat entri pasal nih... gi kat label masak tuh... carik situ mesti jumpa....hehehe


sayur campor... paling senang... paling laris.. hahaha... sebab banyak sayur ada... minggu nih tak masuk cauliflower... sbb kurang digemari.... supprise jugak kan... sebab sayur nih haziq makan... brocolli memang fave dia lah...so.. nih salah satu langkah untuk tanam minat haziq makan sayur...


ehh baru perasan... tahun nih aku belom menjengah lagi ke pasar ramadhan... hmmm nanti lah... weekend bebila nanti ... hehehe... weekend harituh... ada jer bahan lam peti ais... tuh yang terus masak jer.. walaupon plan nak gi ...
minggu last mungkin dah kurang masak... sebab dah plan nak gi berbuka kat luar ngan adik badik.. insya allah... all of us will be here in Kl....

hmmm ok lah... selamat berpuasa.... :D






Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

Comments

*ayu the sun* said…
tak nak resipi!
nak yg siap u buatkan..
lalalalaaa

Popular posts from this blog

Catatan Perjalanan : Perjalanan ke Beijing (I)

peribahasa : tiada beban batu digalas

aku dan lagu : MIMPI YANG SEMPURNA - peter pan