Jom makan : Sri Ayutthaya ( revisited)

Restoren Sri Ayutthaya... yang aku tau ada dua branch (nih jer yang aku pernah pergi) .. satu kat jalan damansara... satu lagik kat wangsa maju.... nih ntah visit ke berapa ntah ..aku lupa... most of the time pergi kat jalan damansara tuh... baru sekali pergi kat wangsa maju...


kerabu mangga... owhh aku tak makan pon hari tuh... so no idea lah apa rasanya... heheheh... ehh tapi aku pernah makan dulu... mavelless


seafood tomyam... memang best... aku makan xtra... hehehe... tapi kali nih... udang dia rasa kurang segar... :( .. normally ok jer...



the vege... ehh sayur apa nih... asparagus ker... nampak macam lain jerr.. ada campor cendawan... carrot... apa lagik ntah... nothing much can say... sebb kalau takat sayur nih.. aku masak pon sedap kan.. hehehe


tatau lah apa nama... tapi.. itu adalah callop... bawahnya ada tomato...ngan mayo kot.... letak scallop... coated scallop... dan ada macam cheese kot kat atas tuh... wallahhh... sedapppp


my-most-fave-seafood ... softshell crab... kalau nih... goreng dengan salted eggs.. owh baru teringat... gambar udangnya lupa nak snap.. udang butter lah rasanya tuh... hehehe...


nih tatau ikan apa..dan masak apa.... :P ... macam ala2 masak pindang tuh... tapi macam rasa lain... owh.. aku lebih suka kalau ikan steam lah...



nih adalah dessert... mcm air batu campur jer... tapi takde lah jagong bagai tuh... dia letak... buah naga dan mangga ... not bad... sedapppp



owhh itu jer lah.... jangan terliur tau... kalau terliur..sila lah singgah sendiri ye.. hehehhe


Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.



Comments

Popular posts from this blog

Catatan Perjalanan : Perjalanan ke Beijing (I)

Catatan Perjalanan: #UKtrip2017 #Europetrip2017 - Amsterdam

aku dan lagu : MIMPI YANG SEMPURNA - peter pan