Jom makan : mee udang



Sampai penang mesti nak makan mee udang.... Ye lah... Mee udang kannnn..... Seriesly.... Tatau lah.... Apa yang special pasal mee udang.... Selain dr ada udang dalam mee.... *matik la org penang marah kat aku*

Since semua ahli rombongan order mee udang aku opt for meehoon goreng udang.... Bukan per.... Aku lebih suka meehoon dr mee... Err.... Valid lah yer alasan nih...hahhaha

Meehoon goreng udang.....
Not bad...meehoon with 2 prawns... Nothing much to say... Since meehoon kan... Heheh... Tapi sesuai jer ngan tekak aku meehoon tuh

Mee udang....
Macam2 ragam ordernya... Ada yang siap timbang udangnya.... Ada yang biasa.... Special what so ever...
Dah kata nak review... (Ada permintaan nih) ... Hahaha
Kuahnya memang terasa udangnya... Walaupon kuah nya takdelah pekat sangat.... Tapi rasa tidak menghampakan.... Memang guna ait rebusan udang (agaknya)....
Sesapa yang sampai sini memang bleh singgah yer...

*bersiaran langsung dr IDA MEE UDANG SG 2. Sambil tunggu ahli rombongan abis makan*


Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

Comments

Popular posts from this blog

Catatan Perjalanan : Perjalanan ke Beijing (I)

aku dan lagu : MIMPI YANG SEMPURNA - peter pan

peribahasa : tiada beban batu digalas