Kereta Naik Lori

Kereta aku lah yang naik lori.... Alkesah nak balik keje arituh... Rasa macam brake problem jer... Tapi rasa macam ok jer kot.... Skali... Aku patah balik lah ke ofis... Gila lah rasanya nk drive dlm keadaan brake ✗ berapa nak elok.... Dah lah jemmmmmmmm petang2...

Call kawan lah mintak tolong hantar balik.... Kang ✗ pasal2 aku cium kereta orang plak kan ....Dah nak drive pon ✗ confident..... Suh tow jer lah gi wshop.... Tapi dah ok dah...

Kalau ✗ susah gak patah kaki nih... Susah nak gerak.... Hehehhe



Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

Comments

Achiq said…
Alhamdulilah..nasib baik x de apa2...
adenium said…
Achiq - yes alhamdulillah.... nasib baik jadik kat opis.... kalau tak tatau lah...

Popular posts from this blog

Catatan Perjalanan : Perjalanan ke Beijing (I)

aku dan lagu : MIMPI YANG SEMPURNA - peter pan

Catatan Perjalanan: #UKtrip2017 #Europetrip2017 - Amsterdam