-SELAMAT HARI GURU-

untuk semua insan bergelar guru....


aku ucapkan selamat hari guru...




ramai cikgu2 aku dari kecik sampai besar... tapi ada lah my fave teacher kan ... ramai gak lah... ye lah..aku skolah kan dari kecik sampai ke besar,.....for them....




Cikgu Mohd Yusof Ismail


Cikgu Abdul Manan Mohd Ali


Cikgu Shukrimun Shamsuddin


Cikgu Norhayati


Cikgu Yusof Karim


Professor Madya Dr Mohd Shanudin Zakaria




Dan semua guru-guru yang pernah mendidik aku sehingga menjadi seorang yang boleh berdiri di atas kakai aku sendiri.... Terima kasih cikgu..... hanya Allah sahaja yang dapat membalas pengorbanan cikgu itu....













Comments

*ayu* said…
happy teachers day to them too!!!
adenium said…
*ayu* - :-)
kojah said…
camat ari guru gak =)
adenium said…
kojah - errr...
piayuco said…
slamat ari guru untuk along jugak..sbb pnh jadi cikgu kk kat SKPS dulu.hehe..garang teacher ni tau..dan terima kasih krn bjaya mndidik kk shgga mnjadi spti skg..
adenium said…
piayuco -thanks
Harry said…
mayang, do u still remember teacher's name... i.. hampeh dah tak ingat..
adenium said…
harry - my fave teachers lah harri...

Popular posts from this blog

Catatan Perjalanan : Perjalanan ke Beijing (I)

Catatan Perjalanan: #UKtrip2017 #Europetrip2017 - Amsterdam

aku dan lagu : MIMPI YANG SEMPURNA - peter pan