hadiah birthday


ye.. memang dah nak masuk bulan june.... dan memang birthday aku bulan april.... tapi sebab hadiah nih pon dapat lepas birthday... walaupon beli awal... tapi bagi lewat....


yeyyyy dapat vacuum... aku memang ken main nak beli vacuum nih.... tapi konon nak free... nak tunggu cukup voucher jusco... dapat arituh.. dah guna plak... kene tunggu sket lagik... skalik... hahhhh dapat hadiah.. yeyyyy...


nih hadiah dari adik badik aku ngan BILs gak lah... ken main dorang takut aku terbeli dulu... sebelum bagi.. knowing me... kalau dah nak sgt... hahhh... tak kira.. tgh bulan... awal bulan... takde bulan... hahaha.... seb baik lah .. sbb aku dok nak cukupkan sket voucher tuh... hahah


skang... bukan rumah ber carpet jer perlukan vacuum nih... umah aku... nan ado karpet pon... tapi.. senang guna vacuum... nih.. kira penyapu morden lah... tak pakau penyapu dah... senang habuk tuh disedut... kalau sapu... series 3 4 kali aku kene sapu... sebab angin lah itu ini.... selama nih.. dok ngangkut vacuum adik aku kalau nak vacuum umah...


thanks to all my sisters n bils....



Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.



Comments

Popular posts from this blog

Catatan Perjalanan : Perjalanan ke Beijing (I)

Catatan Perjalanan: #UKtrip2017 #Europetrip2017 - Amsterdam

aku dan lagu : MIMPI YANG SEMPURNA - peter pan