Fast food??

Ehhh fast food ke nih..... Makanan mempercepatkan proses masak.... Memang nampak nya sempoi jer ... ✗ lah marinate bagai macam kat supermarket tuh... Hah yang tuh... Memang menarik di-marinate nya...

Padalah kat umah ada jer black pepper... Paprica ker... Kalau nak masak ayam daging skang nih.... Owhh lupa nk beli rosemary arituh.... Best gak kalau grill salmon dengan rosemary...

Tapi dah tgk ....pikir... Beli jer lah...sesekali... Balik bleh terus masak....takyah nak defrost bagai kan hahahha...
Rasanya ok lah... Not bad lah... Ok lah dengan regenya... Tapi lamb nya terlebeyyyyyyy masin.... Hilang rasa black pepper..... Hehehhe

Skang senang kan.... Ehhh nnt aku nak cuba yang kat hypermarket lah... Ada kawan2 kata besttt.... :D


Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

Comments

Popular posts from this blog

Catatan Perjalanan : Perjalanan ke Beijing (I)

peribahasa : tiada beban batu digalas

aku dan lagu : MIMPI YANG SEMPURNA - peter pan