jom makan : asam pedas

jom makan asam pedas.... wohh nih asam pedas kat setiawangsa.... alah.. yang dekat RnK satay tuh.... tepi jalan jer nih.... dekat dengan LRT setiawangsa .... aku dah pernah makan kat sini... alah.. baru dua tiga kali pon lah.... tapi.. sebab ada mak buyong ngidam tgk asam pedas nih kat blogmaya.com ... hahhhh.... mak butong tak boleh tidak tau... hahahahaha

kat sini... ada set jugak.... atau kalau korang nak tambah order.... owhhh selain asam pedas pon ada.... tapi... sorri lah yer.... dah terkejar2 sampai sini... dah tuh... dok borak2.... malas nak ngambik gambar... hahahah......

penuh meja kalau set nasi... memang dah ada ikang kering... telur masin.. ngan ulam tuh.... so.. ngam lah kalau makan plak ngan asam pedas kan....
ada asam pedas daging... asam pedas ikan pari... ikan tenggiri... apa lagi ntah... heheheheh...



bleh jugak kalau nak order mende lain... sayur nih ke... telur dadar ke... owhh.. goreng2 pon ada....

bagik aku... biasa jer lah asam pedas nya... takde lah mavelles sgt... (mementang bleh masak sendirik asam pedas kan.. hahaha... walupon tak sedap.. :P ) ... ehh series.... memang biasa jer... ada lagik tempat yang sedap asam pedas nya... tapi bukan lah tak sedap... hehehe

hmmm nih lah insan-insan yang menjayakan agenda asam pedas.... MAK BUYONG a.k.a REDMUMMY ... AYU THE SUN ngan MAYA (sorri gambar tak hambik... dah maya mai lambatttt...) ....


sekian... :D







Comments

Popular posts from this blog

Catatan Perjalanan : Perjalanan ke Beijing (I)

aku dan lagu : MIMPI YANG SEMPURNA - peter pan

Catatan Perjalanan: #UKtrip2017 #Europetrip2017 - Amsterdam