yanokkk tunang

sorang lagik GBM dah tunang... conrates yanokkkk... meh nak share gambar sekitar pertunangan si yanok nih.... owh ya... aku gi sana numpang AYU ngan syahrul.... kat sana jumpa lah ngan MAK MERAH dan RD... ROSE tak dapat join skali... since lil brother dia pon tunang gak hari tuh... :D

apa orang panggil nih... sign erk.. apapon... again... congratulations... yanok ngan bojeng...nama sebenar... tgk lah kat gambar atas tuh.. hehehe
yanok ngan baju tunang nya...
kasik close-up sket ...
hish budak lonjong sorang nih...kepochi tak abis... hahaha
cincin tunangan nya....
the hantaran... yang yanok punya untuk bojeng... cantik kan... sila tanya AYU yang dah resign dari the sun untuk maklumat lanjut.... aku take lah nak letak gambar satu2 kan... tapi meh lah nak bgtau sket2,.... hanbag nya adalah CHANEL erk... ngan kasut TODS ....
kasik nampak terang sket gubahan hantaran nya tuh.....cantikkkkkkkk kannnnn.... suker...
seksyen makanan pulakk... tapi.. kitorang sesampai jer.. dok kat umah dolu... bergambar bagai dolu... time nih... makanan dah setengah tray jer tinggal... hahaha... nih kat kueh2 jer...
hah... tuh .. ada lagik macaroons... ngan mashmallow... bleh cicah coklat yer... heheheh
sate ngan nasi arab.. yang malas nak disnap.... makanan utama lah kot... dah kata org melayu,.. mana bleh takde nasik.. hehehe
kues tiaw nya.. memang best... kalau ikut hati nak jer menambah lagik arituh.. hahahaha...
tuan tanah blog MERAH.... dan managernya si RD... tuan tanah blog nih... dan jugak ayu the sun... baju kitorang tuh... beli kain sekayu... tempah untuk majlis2 berkaitan ahli jemaha yang cenggini lah... ehh.. nih sebenarnya... pakai merah nih... atas sebab empunya majlis yang nak kan cenggitu... since ...side bojeng berkaler merah..so.. nampak lah kita nih orang2 yang dijemput khas.... errr.. apa apa lah erk.. hahaha...
gambar2 banyak lagik... nnt sila2 lah ke blog yang lain itu.. hahaha



Comments

atty's said…
cantiknya yan..tahniah yan

Jom baca: Pagesviews by countries
Liza said…
congrats yan, looking gorgeous!

Popular posts from this blog

Catatan Perjalanan : Perjalanan ke Beijing (I)

Catatan Perjalanan: #UKtrip2017 #Europetrip2017 - Amsterdam

aku dan lagu : MIMPI YANG SEMPURNA - peter pan