sana sini punya cerita

hmmmm agak kusam jugak kan lately entri aku... eerrrr... macam lah selama nih entri meletop bom bom ... hahaha.... ehh tapi tuh lah kan... entri main letak mana dalam draft jer jer lately... ehhh memang itu pon yang aku amalkan ye dok... hahah... bukan apa... aku kan biasa buat auto publish... so... weekend... dok online hapdet entri... tapi since sejak dua menjak nih... weekend ku penuh terisi... hmmm ketingalan lah aktivit menghapdet.....

kelas yang menarik... bercakap tentang jenayah siber... aku suka... sebab boleh borak2 dengan dorang... kelas untuk peserta kadet...

nak buat 5S ..hemm camner lah meja aku nnt yer....

sesaja... brenti kat traffic lite,... snap gambar skyline putih depan kereta aku tuh...

carrot walnut cuppies yang sgt sedap... (mamachak's recipe) ...dah lama kan tak tunjuk cuppies nih... for my sister's birthday

lukisan yang kene kaler ngan sand kaler tuh... haziq lah nak beli sgt...end up... mamalong jugak yang kene buat.... hmmmm


takde keje... snap merata2...

ok lah... actually.. aku dah merapu maca2 kat gambar2 tuh... tapi... tetiba... ter DC... hmmm malas nak pikir ayat apa lagik dah.. sekian..

Comments

ohbukan said…
nampak sgt kereta tu 'kaler' mamalong...hehe
Ayu Zuraida said…
tu la skyline GTR 'paklang'..hehe
adenium said…
ohbukan - hahaha...mel... sgt betulll.. :P

ayu zuraida - sebelum beli gtr nih.. bayar saman tuh dulu...

Popular posts from this blog

Catatan Perjalanan : Perjalanan ke Beijing (I)

Catatan Perjalanan: #UKtrip2017 #Europetrip2017 - Amsterdam

aku dan lagu : MIMPI YANG SEMPURNA - peter pan