JGN MALAS

hi korang... kalau tgk entri pagi tadik... hmm malas aku nak letak cerita apa... tapi itulah hakikatnya.... hahahah

korang tau tak... punya seronok aku MAKAN... sampai aku tak tersedar aku dah MAKIN GEMUKKKK ... adoii lah.. nih dah sedar diri lah... tuh yang beriya kerjakeras nak turun kan badan...

mau taknya... mulut asyik nak diet... sambil tuh.. tak berhenti mengunyah... hmmm... exercise manjang skip.. hahaha... skang baru aku rasa... so... skang tgh lah gigih... taknak naik lagik... tak sanggup nak beli baju baru dahh...

so sejak dua menjak nih... mula lah penat kan sket .. hahaha...ngeri weiii,.. baju dah sendat2 nih.... adoiii....

mesti ramai kan antara korang yang dok sama2 ngan aku skang .. sedang berusaha.. hahaha.. takper.... janji ada usaha... jommmmmm.... :P

Comments

Bidadari said…
carikan formula untuk turunkan berat badan dengan cara sihat dan tidak tahan lapar...
adenium said…
Bidadari - has..skang aku tak berlapar... tapi aku tgk apa yang aku makan.. hehehe.. cepat lah masuk opissss
Achiq said…
Teruskan usaha, jgn putus asa. Dorongan ini pun sya tujukan kepada sya gak, yg mmg dlm proses nk kurus gak mcm jeniper lopez tu...
adenium said…
Achiq - ye ker... jommm kita sesama mencapai impian.. :D
Liza said…
mari kita gigih bersama2 sid
folo & BW..

mehla jenguk belog ai..

salam kenal!(^______^)

Popular posts from this blog

Catatan Perjalanan : Perjalanan ke Beijing (I)

Catatan Perjalanan: #UKtrip2017 #Europetrip2017 - Amsterdam

aku dan lagu : MIMPI YANG SEMPURNA - peter pan