28 februari 2011

selamat pagi... gud morning... morning glori....owhhhh.....sudah isnin kan....hmmmm penat letih... macam tak cukuprehat jer rasa.... atau sudah terlebih rehat :P..... apapun...bila dah isnin... kerja lah rajin2 yer....

aktiviti hujung minggu... hmmm beraktiviti... dan berehat.... adalah jugak yang terbengkalai..... apa yang dirancang... ada jugak kerja opis yang terpaksa dibuat... bukan apa... certain mende... tak boleh nak di access oleh rangkaian waktu bekerja... hmmm ... malas nak komen lah... so... kalau dah nak jugak guna untuk kerja.... kena lah pandai2 kan... so... sebab aku pandai ... :P ... adalah solutionnya.. hehehehe

owhhh minggu nih... aku agak bizi jugak lah... ada trainning yang perlu dikoordinasikan... dan ada jugak kelas...

minggu nih jugak.... aku bawak keluar citer makan2 jer lah kot erk.... hehehe... selama nih... asyik gabar makanan yang tak menarik jer... heheheh... minggu nih... kasik certa makan yang baikk lah sket.. hehehe....

hmmm dah ..jom bfast.... pastuh kerja... nnt sambung lagik....



Comments

Popular posts from this blog

Catatan Perjalanan : Perjalanan ke Beijing (I)

aku dan lagu : MIMPI YANG SEMPURNA - peter pan

Catatan Perjalanan: #UKtrip2017 #Europetrip2017 - Amsterdam