c.h.o.c.o

chocholate di pagi jumaat... actually i got it last week kot... bukan i got it free lah... tapi aku kirim dr kawan yang g langkawi.... dulu... regenya...rm18 jer... skang dah gone up jadik rm22... but still murah lah kan... selalu aku kirim ngan daim skalik....

tapi bila dah dapat rasa guilty plak.... so dok jer lah terperap coklat tuh kat office... semalam my 3rd sis balik kl.... so aku bawak lah balik... so takde lah melantak sengsorang kan... oppss... lupa ada lagik orang yang bleh makan sama... sapa lagik kalau bukan haziq...dan uminya,...
kalau nak tau... coklat memang fave haziq....
err...sebenarnya... dalam misi ku itu... aku takleh ambik coklat... so kengkawan... aku memang takleh sentuh coklat nih... so sebab tuh lah sebenarnya aku masukkan gambarnya dalam nih..... :-).... apa misi tuh... nanti lah sket hari lagik aku nak reveal.....
kalau dulu.... chocolates and chocolates and more chocolates in my fridge..... tapi skang chocolates no more... err...ada tak orang tak suka coklat erk...??? ntah haper yang aku merapu pasal coklat pagi nih... actually ada byk bende gak nak share ngan u all... tapi memandangkan sangatlah bizi minggu nih... siapkan paper lah... itu lah... ini lah... so... tunggu weekend lah aku cuba usahakan.... :-)

ini gambar haziq lagi... amir haziq... (mer jiq...itulah haziq jawap kalau tanya sapa nama dia...)..lately susah sket nak snap gambar dia... sebab dia yang sibuk nak ambik gambar orang... hehehe... sungguh sihat dia nih.... memanjat melompat... tak duduk diam... tengoklah tuh... berpeluh2... nampak semangat kan... tapi baru nak masuk 21/2 tahun tau..... motif gambar nih...??? tidak ada motif yang specific...heheeh







Comments

Amiha Ayu said…
alah comelnya amir haziq nih...
ptt la mamalong nya asyik tingat & sabar betul kat dia...
:)

geram!
adenium said…
hehehe... dah namapun kesayangan kan ayu..hehehe...
Ruby Alias said…
wahh dah active nampaknyer blog mu ni ..siap ada competition lagi ..u can make $$$ thru blogging ..nanti mu dah kaya ku pow laa mu nasi kerabu pd orait ..hehe ..

ooo dah dpt choc ropanyaa...patut laa x heran choc cinonet ku semlm :P
adenium said…
zoe...coklat tuh ku beli sendiri lah....coklat ko dtg dari jauh wooo.... sket lagik masuk blog... ko pomot2 lah blogku ni.... nnt bleh jer gi pd tuh.... hheheheh

Popular posts from this blog

end 2008 @ sri ayuthia

Catatan Perjalanan: #UKtrip2017 #Europetrip2017 - London

aku dan lagu : MIMPI YANG SEMPURNA - peter pan