m.i.s.i.

misi ...? apa tuh... mission ker.. nurse ker...mission lah....
aku malas nak reveal lagi lah apa misi kali ini... sebab ini bukan misi yang dirancang... tetiba jer.. terus aku sangkut... macam tak pikir panjang jer...
actually sorang kawan nih... tetiba jer citer pasal misi nih... dia citer jer... tup2 aku yang tanpa pikir panjang nak buat misi nih... ntah haper2 jer aku nih...yang best nya... WHN yang kebetulan online ngan aku masa tuh...macam dapat hidu jer misi aku tuh... huh...takleh nak sorok langsung... tapi dia tak bantah lah misi aku tuh....
lagi dua minggu.... kalau aku rasa nak teruskan misi ni... bleh lah aku reveal kan...
hek eleh...macam apa jer misi aku nih.... lagipun sampai bila nak sorokkan... suatu hari nanti mesti aku citer jugak kat sini.... :-)

Comments

Popular posts from this blog

Catatan Perjalanan : Perjalanan ke Beijing (I)

Catatan Perjalanan: #UKtrip2017 #Europetrip2017 - Amsterdam

aku dan lagu : MIMPI YANG SEMPURNA - peter pan