raya lagi ker...

raya lagik ker dorang nih... kat bilik aku nih share 9 horang... tapi aku sorang jer ada kat bilik nih.... raya lagik ker dorang.... tahun nih aku malas sungguh nak snap gambar raya.... tapi nak gak letak sket.... gambar kueh raya....
samperit nih... one of my fave lah... tapi susah nak dapat yang betul2 sedap kot...macam2 rasa aku rasa....bila tengok resepi.... macam2 jugak cara.. so aku tak berani lagik nak cuba... tapi yang nih... best sungguh.... actually makan nih masa g umah member aku.... sister dia dapat... memandangkan sister dia CEO kat mana ntah... so aku rasa... kalau gift untuk CEO nih...mesti kualiti bbbbbaikkk punya kan... dan yess.. aku emmang tepat... sedap tau

rendang ayam.... buat masam skang,... tak nak tgk lah itu rendang semua...

ketupat palas... kalau balik trg... aku suka makan ketupat nih masa pagi raya kedua or ketiga... untuk breakfast... buang kulit.... then goreng garing... best lah... tak pun makan dengan ikan goreng... hehehehe... actually yang dlam gambar tuh yang ada kacang... aku kureng suka yang ada kacang nih...

Comments

Popular posts from this blog

end 2008 @ sri ayuthia

kata-kata hikmah penyejuk hati sendiri

Catatan Perjalanan: #UKtrip2017 #Europetrip2017 - London