sapa dapat tiket preview madagascar?

guys... dah ada yang menghantar entri.... ok...lagik sket hari... i hantar email kat dorang yang dapat tiket tuh..... soklan no 3 tuh... bukan nya slogan... itu kot suka korang lah nak tulis apa kan... suka2 jer lah.... masih bleh cuba lagik kalau yang rasa nak tengok tuh....

errr... memang lah korang bleh g beli sendirik tiket nnt ...tapi yang nih... bleh togather2 tengok ngan i... redmummy readers.... n redmummy famili tau...hehehehe....


yang dah hantar tuh..... thanks for responding (joining) my contest... n tungguuuuuu..... :-)

Comments

* ayu * said…
dh pomot...
:)
adenium said…
thanks ayu :-)
PakciQue said…
Dah email jawapan..hope betul lah..habis dah selongkar dari 1st entri sampai entri terkini..
Anonymous said…
This comment has been removed by a blog administrator.

Popular posts from this blog

Catatan Perjalanan : Perjalanan ke Beijing (I)

Catatan Perjalanan: #UKtrip2017 #Europetrip2017 - Amsterdam

aku dan lagu : MIMPI YANG SEMPURNA - peter pan