dapur moden

tengok dapur tuh macm menarik jer... teringin lah plak nak berdapur macam tuh...dapur nih katanya menggunakan magnetic... sempat jugak lah dengar xplanation orang yang jual tuh....kalau korang pegang tempat masak yang putih tuh.... tak panas langsung.... tapi air dalam periuk tuh...boiling.....
tapi aku malas lah nak mencerita kebaikan dapur tuh... google jer lah kat internet... dapur tuh keluaran octagen...abis apa aku nak citer....
bila dah nak blah tuh... dia kata... dia nak bagik voucher percuma... sah laku dalam masa 3 bulan kot (or 6 bulan cenggitu...)... so ok lah.. aku ambik jer lah... tapi kene bukak dulu voucher tuh....sebab nak cop company.....satu voucher tuh...rm100.. biasa lah... tetiba satu lagik voucher... rm1000... lepas tuh si sales persons tuh pun macam terkejut lah... aku cool jer.... dia terus call manager dia... then manager dia nak cakap ngan aku... siap tanya... no siri voucher tuh bagai... lps tuh... cakap... 'congratulations!!.. hanya ada 20 sahaja voucher macam ni... untuk raya..."..then dia cakap balik ngan sales persons tuh... lps tuh... dia tanya aku ada kenal ngan org keje kat octagon ker .. bla bla bla... aku jadik nyampah plak...
dipendekkan citer... aku kene guna voucher tuh hari tuh jugak.... ko giller apa...???? dah tuh...siap plak warning aku... tak bleh cakap plak kat org lain..... yang harga barang yang aku beli tuh dah reduce 1k......kalau secara logik... kalau dah voucher itu untuk yang bertuah...apahal plak aku takbleh war war kan.... ye tak...?last sekali... aku blah jer... sebb aku rasa... ada isu penipuan jer..hehehee...

Comments

Popular posts from this blog

end 2008 @ sri ayuthia

Catatan Perjalanan: #UKtrip2017 #Europetrip2017 - London

aku dan lagu : MIMPI YANG SEMPURNA - peter pan