makan @ikea

dah lama tak gi makan kat ikea... skang jgn sebut pasal makan... sebab aku tengah memantangkan diri dengan makanan...... by this coming new year... i want my new look... taknak tunggu thn baru ...azam nak change my figure... tapi emmmm...haram..heheheh
dengan kata lain aku nih dah lama tka menyinggah kat ikea tuh.....so dah lama lah aku tak merasa daim cake ngan meatball tuh...heheheh.... yummy... tetiba arinih teringat..... errr... gambar tuh aku ambik dr 1001resepi dot com.... nanti lah.... nak kene g jugak nih...oooo tidak....
jangan kata cake daim nih... kalau aku beli chocolate daim tuh... aku bleh ngabiskan satu bungkus besar tuh... tambah plak... kalau kat umah nodoby like daim... so... makin sedap aku menghabiskan nya.....sedappppppp...konon sekali ambik 10 bijik.... then ambik lagik... dan lagik... dan lagik... lebih2 lagik kalau tengok tv kan... uuuhhhhh memang tak sedar ...hehhehe

emmmm nih satu lagik nih.... meatball ngan fries tuh,.... best nya.... gravy nya pun....yang merah tuh apa ntah...cranberry sauce kot.... but i dont like....hehhehe... dah teringin sgt nih.... aku nak makan yang kids meal pun ok.... half the portion kan.... so less guilty.... hish yummy la....

p/s: saper nak gi... jom laaaaa....heheeh





Comments

Amiha Ayu said…
sedapnya!!!
bila nak dating ngan ayu mam meatball nih?

huhuuh
adenium said…
okeh...no probblem...lepas nih kita set date yer..hehehe

Popular posts from this blog

end 2008 @ sri ayuthia

Catatan Perjalanan: #UKtrip2017 #Europetrip2017 - London

aku dan lagu : MIMPI YANG SEMPURNA - peter pan