haziq versi raya

takde gambar raya yang betul2 menjadik... kejap2 haziq dah ilang... abis camner..sungguh susah nak snap gambar dia... dia jer yang sibuk nak snap gambar orang...
tengok lah... begitu 'semangat' sekali haziq... lom sampai 2 setengah tahun nih... dah kene carik baju 3-4 yr dah tau... aku siap pesan... baju nih kene pakai sokmo... kang tak muat... mamalong belikan cauldroi (betul ke eja tuh...)ngan kemeja garfield tuh....


bila dapat handycam...haziq dah tak heran kat digicam lagik... tuh dok pikr camner nak guna....semua gambar dia nak ambik.... gambar air... makanan...umi haziq kata.. macam mamalong dia lah tuh...

haziq dengan abang basha...his kazen... tuh lah muka haziq senyum...
haziq yang sungguh hangin.... buat tatau jer bila aku nak snap gambar dia....
gambar raya... dr kiri atas: abah haziq and acu, dari kiri bawah lak: umi haziq,maklong and zihah
haziq dan motornya.... aku dok tgh buat cake kat umah baru adik aku time nih... last day puasa masa tuh...

Comments

Popular posts from this blog

Catatan Perjalanan : Perjalanan ke Beijing (I)

Catatan Perjalanan: #UKtrip2017 #Europetrip2017 - Amsterdam

aku dan lagu : MIMPI YANG SEMPURNA - peter pan