c.u.p.c.a.k.e.s

1. cupcakes tuh aku order untuk get togather kat umah my fren shana.... ada kengkawan yang request aku buat murtabak biskut... tapi aku malas nak masak bagai...since aku dok umah my sis..
2. bagik aku comel dan kiut jer cupcakes nih... sesuai untk birthday party budak2....
3. aku kan nak hantar kat umah kawan aku cake tuh... tapi aku ada suh tulis...
4. cupcakes nih bisa jer...  tak gebu... sebb a day b4 tuh.. aku ada bagik WHN makan satu cupcakes... dia makan jer.. no komen.... ye lah kan... knowing him... bukan suka komen sgt kan....tapi bagik aku biasa jer cakes nih...
5. thank to narita...cuz masih nak terima tempahan aku wpun dah last minute order...
6. terasa nak order cupcakes lagik nih... tapi untuk ocasion aper ntah... bukan lah kene tunggu ada majlis baru nak order... tapi... kalau takde ramai2..kang aku yang makan sengsorang plak....

Comments

ubisetela said…
aku tak minat sgt cupcakes, pasal so far the few times aku pernah makan, cantik pada rupa, tidak pada rasa.

kalo jumpa cupcake yg cantik & rasa best, inform aku, nak cari.

Popular posts from this blog

end 2008 @ sri ayuthia

kata-kata hikmah penyejuk hati sendiri

Catatan Perjalanan: #UKtrip2017 #Europetrip2017 - London