jusco day @ bandar utama

normally awal2 lagik aku nak inform n excited pasal jusco day nih....tapi memandangkan financial yang tidak mengizinkan.... maklumlah... car aku aku jer ambik dari wshop... dah lah lepas raya....so ... kuburkan dulu lah hasrat tuh...biasa tuh... akusiap ambik cuti tau...hah jgn tak caya....
memula terpikir gak nak gi gak....sebb nak gras clinique bonus... pikir2..tolak campur sumer... productnya aku masih ada.... dgn keadaan kewangan yang kurang menggalakkan baik lupakan dulu... guna dulu sampai abis... christmas nnt ada lagik tuh... (err nih ayat memujuk hati sendirik...)
tengok barang2 bonus tuh... aku tak lah teruja sangat..... sebab blusher tuh aku dah get it free masa promotion baru kuar dulu.....maskara memang aku tak guna... sebab tak reti....lipstick pun aku ada lagik... sebb baru beli kat klia arituh... cuma nak all about eye tuh jer... aku nya dah nak abish.... errr... perasan tak... biasa... i never care what i gonna get untuk product bonus tuh... tetap ku gagahi untuk gi membeli.... so reason sumer bagai tuh.... sebab nak sedapkan dan memujuk hati sendirik ..dalam keadaan kewangn yang kurang memberangsangkan ini...heheh...
apa pun... korang kalau nak yang tak guna clinique tuh... nak try... bleh jadik fan......register jer.. nnt bleh dapat trial or promotion items.... dont miss it... :-)







Comments

Mulan said…
yep... already using clinic since year 2002...
adenium said…
enjoy using clinique... wahhh macam duta clinique pulak...heheheh

Popular posts from this blog

end 2008 @ sri ayuthia

Catatan Perjalanan: #UKtrip2017 #Europetrip2017 - London

aku dan lagu : MIMPI YANG SEMPURNA - peter pan