Tidak bersih tidak sihat

Owh...aku adalah kurang sihat sekarang...demam pon yer... Tapi hidung nih tak henti berair...plus batuk jugak....

Actually lps event tuh...kat situ.... Ramai jugak rakan2 yang tak berapa sihat.... Malah ada yang MC ... Ada yg berkeadaan macam aku... Hmmm bukan aku sorang lah....

Aku nih since rabu petang lagik....balik dr situ... Rasa lain macam hidung nih.... Bgtau kawan aku.... Dok kejap kat opis lps tuh... Tapi hidung makin menunjukkan tanda-tanda tak sihat......

Owh ya... Untuk pengetahuan umum... Hidung kembang aku nih memang perlu extra belaian... Kalau dulu memang aku ulang alik sepital...dapatkan rawatan.... Sampai pernah gak.... Bengkak ..dan kene rawatan ngan karan.... Alkesah...tapi...bila rasa lega sket...leka...malas gi spital.... Kata doc....allergy kat persekitaran... So memang aku cepat lah ...kalau tempat baru... Tak kene dengan kondisi hidung aku.... Merana lah aku...

Bukan nak kata persekitaran umah.... Kereta..pejabat aku tuh dust-free...tapi... Bila dah used to it...become less harm kot ... Hehehe

Hah... Berbalik kes tadik.... Khamis tuh.... Tak lah serious sgt.... Aku ke situ lagik.... Dah tghari... Dah rasa lain macam je badan.... Lps lunch terus balik opis.....esoknya flat...sebab malam takleh tido... Demam selsema.....ptg tuh... Tgk kat fb... Kengkawan pon ramai jd tak sihat...

Hmmmm mungkin dorang terlalu kuat keje... Settle keje baru rasa sakit.... Tapi muskil jugak dengan kebersihannya... Sbb ada juga kawan dr tempat lain.... Yg juga kesitu minggu sebelumnya dan kawan opisnya.... Terganggu kesihatan lps tuh....

Tatau lah..ye ke tak... Tapi ramai jer yg ok ...hehehe....agaknya..yang lain ..yang kene tuh... Daya tahan diri lemah cam aku kot..... Hmmmm..... Apapun cepatlah sembuh wahai demam.....selsema...batuk......


Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

Comments

Popular posts from this blog

Catatan Perjalanan : Perjalanan ke Beijing (I)

peribahasa : tiada beban batu digalas

aku dan lagu : MIMPI YANG SEMPURNA - peter pan