makan-makan dihari ahad...

makan makan dan makan... hmmm makan tanpa sempadan sungguh lah aku hari ahad tuh... samapi aku off satu hari puasa ... seawal pagi aku dah breakfast... breakfast dengan maggie ayam... owhh maggie ayam adalah my all time fave ye.. dari dulu kekecik.. sampai lah skang... hahah....punya malas nak masak .... tapi kene breakfast lah jugak sebab laparrr.....





ahad tuh jugak.. aku ada hal nak dropby umah kawan aku kat rawang... pepagi tuh jugak lah... sebelum gi lunch reramai kat umah my sis... biasanya... kalau datang umah kawan aku nih... dia memang masak lah ... tapi dah kalau datang awal pagi nih... takkan lah dia nak masak kan.. ehhehe... owhh... aku dah lama tak gi umah dia sebenarnya... tapi... dia sediakan jugak.. my laksa kegemaran.. wpon dibeli.. dah laksa itu aalah maveles.. hahahah...





dah tuh... sampai umah my sis tengahari tuh.... dah sah sah kene lunch kan... masak.. kari ikan plak tuh... apa lagik... dengan tidak bersalah.. aku makan .. hahahah... hek elehhh bukan mencuri kan... apa plak nak rasa bersalah... hahaha... ehh makan banyak salah tauuuuu......



adik aku si meme plak... sibuk nak ajak gi jusco ... saja nak jalan2 cuci mata ... ok lah... gagahkan jugak lah.. wapon malas.. sebab takde apa yang nak dibeli... tapi kalau dah pergi... mesti lah memacam dibeli nya kan... hmm....


haziq memang macam biasa nak donut... so.. singgah lah BIG APPLE.... makan2 donut... owhhh manisnya kurma ini.. ehh manisnya donut... hmmm... seb baik.. so taklah makan banyak... hehehe....







sambil makan donut... calling2 adik aku yang lain... katanya nak gi makan kat saba.... rupanya...dorang pon kat jusco... so.. lepas tuh... berdoyon-doyon lah kitorang ke restoren saba..... saja lah aku suggest saba... plan asal nak gi hokkaido... tapi.. gi lah tukar selera plak sesekali....kannnn




mandy lamb.... kabshah chicken... semua besar punyaaaa... mix bbq..... fool maddamas... fasolya with eggs... chicken chop... hahh chicken chop pon nak makan kat sini ker jiq..???? hmm haziq pantang lah dengar ada menu chicken chop.... sah kene order.... hmm tuh jer kot... nampak macam sikit jer order kan.. tapiii... fuhhh.... kenyang 7 orang dewasa ngan sorang kanak2 makan... meme ada penaja besar makan kali nih... aku topup mana yang kurang ...













adoiii... lps makan nih... sengkak giller perut... mau taknya... seharian tak berhenti makan... tuh belum lagik...yang sampingan tuh... kueh muih lah.. marukku lah... adoiii... merintih sedih kot perut aku haritu.....
selama nih... dok merintih takde makanan... skali... tuan perut buat operasi besar besaran... hmmmm... haruslah.. kembali ke pangkal jalan dah nih... hahahaha....





ok...tuh jer... gambar diatas adalah bukan gambar sebenar ya.. ada cilok kat google... ada yang gambar lama....sekian.



Comments

Popular posts from this blog

end 2008 @ sri ayuthia

kata-kata hikmah penyejuk hati sendiri

Catatan Perjalanan: #UKtrip2017 #Europetrip2017 - London